Latest : Kad Perubatan TERKINI – PRUclinic care

3 generasi sudah berlalu dan kini Prudential tetap berdiri kukuh dengan sokongan pelanggan yang sentiasa mempercayai kelebihan kami. Slogan kami kini tidak asing lagi – “Sentiasa Mendengar, Sentiasa Memahami” | “Always Listening, Always Understanding”, kini sekali lagi mendengar permintaan rakyat di Malaysia dan kini mengeluarkan Kad Perubatan TERBARU yang boleh digunakan bila-bila masa di 1900 klinik/GP seluruh Malaysia; TANPA PERLU ADMITTED, CASHLESS DAN MUDAH.  Coverage sehingga RM1,500 setahun.

Jangan Terkejut Dahulu !!!

Bagaimana ianya berfungsi?? Lihat contoh ini.
Contoh:

Jika anda ke klinik kerana demam, anda hanya perlu membawa Kad Perubatan Terkini – PRUclinic care + Mykad.  Anda akan dirawat seperti biasa oleh doktor di klinik yang anda pergi (*ingat, lihat dulu tanda PRUclinic care di luar klinik).  Setelah selesai sesi ‘consultation” atau pemeriksaan oleh doktor, ambil ubat dan kemudian balik.  TAK PERLU BAYAR KE?  YA, ANDA TAK PERLU BAYAR SESEN PUN !!!

Anda hanya hanya “swipe” kad perubatan anda sahaja…semuanya telah dibayar dan anda menikmati manfaat CASHLESS!!!

Untuk info anda semua,Prudential adalah syarikat insuran pertama yang mengeluarkan kad sebegini!!! YA! Satu-satunya di pasaran yang dijangkakan akan dilancarkan pada bulan hadapan…Berminat?

SMS ke 016-8584305  atau email kepada saya di zulhafizan079@prupartner.com.my

Leave a comment